2 Haziran 2009 Salı

Süper Bir Final

Erkek basketbol takımımız finale kaldı ve Efes' in rakibi oldu..

sene başından beri takımımızın hemen her maçını izledim.. Son derece geniş kadrosu olan, deneyimli bir hocaya sahip iyi bir takımız..

Ama bu seneki Efes bundan önceki yıllarda elediğimiz Efes değil kesinlikle.. Çok zor bir seri bizi bekliyor...

Solomon' un tekrar gelişi bizim için bu yıl dönüm noktası olmuştur.. En zayıf olduğumuz oyun kurucu pozisyonu toparlanmakla kalınmamış ayrıca diğer oyuncuların performansı da önemli ölçüde artmıştır..Ancak bu bile Efesi geçmeye yetmeyebilir..

Normal sezonda iki yenilgi aldı Efes. Birini bizden aldılar.. Maçların çok büyük bir bölümünü farklı kazandılar..

Eurleagueden erken elendiler ama sonrasında toparlayıp bildiğimiz Efes sertliğine sahip bir takım haline geldiler..

Daha önceki yıllarda her iki takımda İpekçide oynadığından bir saha avantajı söz konusu değildi.. Ama bu sene Efes maçlarını Ayhan Şahenkte oynuyor..

Son iki senede orada 6 ya da 7 maç oynadık.. sadece 1 ini kazandık.. Geçen yıl Daçkaya karşı normal sezonda. bu yıl ise daçkaya bile kaybettik.. Daçka geçen sene de bizi play off larda bir maçta yenmişti yanlış hatırlamıyorsam..

O salonun bize ters geldiğine inananlardanım.. Bu da işimizi zorlaştırıyor çünkü 4 maç orda oynanacak..

Abdi İpekçide ise bütün maçları kazanacağımızı düşünüyorum.. Hele ki seyircimiz salonu doldurursa..

Kim şampiyon olur söylemek zor ama bu serinin çok keyifli olacağı kesin.. Hiçbir maçı kaçırmamak lazım..

Serhat..

2 yorum:

B. dedi ki...

çirkef efes,taraftarın önemini anlamış olsa gerek 70 milyar yapmış biletleri tırstan
bizde tuborg içeriz

Yalnizkartal dedi ki...

Dostum , Efesi izlemedim ama Fenerbahçe2nin seriyi kazanması gerektiğine inanıyorum . Böyle bir kadro bence EuroLig final four'u için bile çok yeterli . Yani başarmak zorundalar . Özlelliklede Solomon geldiği için Green bile son Telecom maçlarında çoşmuş ... Ben 4-2 almaları lazım diyorum .

ESAS FİNAL NBA'de

Bu arada madem Basketbol dilenciliğine soyunduk birde muhteşem bir başka final hakında ahkam keselim NBA 'de ORLANDO - LAKERS ... Nereeyse tüm konferans finallerinin maçlarını seyrettim gibi ... Hedo'nun varlığı ile ve coşkuyla ORLANDO'yu destekliyorum kazanacaklarına inanıyorum ama çok çok ekstra motive olmaları lazım . Çünkü LAKERS'a karşı bazı dezavantajları var . Mesela HOWARD kesinlikle erken faul proplemi yaşamamalı , Her maçta Hedo , Pietrus ya da R.Lewis'te ikisi 20'li sayıları bulmalı ki zaman zaman kilitlenebiliyorlar . Bu 4 adamın neredeyse her maç iyi oynaması lazım ki başa baş kalabilsinler ... Lakers pota altında Gasol , Byrum ve Odom ile bir üstünlük kuracak , Kobe'yi saymaya gerek yok , Ariza adı gibi arızalı her an patlayabilir . Derek Fisher başarısız oynuyor o kısımdan vurabilir Orlando özellikle de Hedo ile ..

Çok zevkli geçmesini bekliyorum 4-3 ORLANDO diyorum . Başarılar Hido ve arkadaşlarına ...

Şeref