4 Kasım 2008 Salı

Eskişehirspor : 2 Fenerbahçe : 2

Eskişehir bir hafta önceki G.S galibiyetinin tesadüf olmadığını 10 kişi kalmasına rağmen F.B'yi elinden kaçırarak kanıtladı . F.B bir hafta önce tazelediği umutları bu maçla yeniden toprağın altına gömdü. Yetmezmiş gibi Alex'i de kaybederek . Arsenal maçında ve G.S maçları içinde takımım belkide herşeyi olan oyuncusundan yoksun olacağı için yandaşlarını karamsar bir çukura attı . Bakalım neler olacak , ancak şunu söylemek lazım ki F.B'li futbolcular bu konuda benim vebalimi alıyorlar . Bukadar etkisiz ve kötü oyunun artık açıklaması olamaz . İlhan Parlak 'ın gençliğinden iki yıldır çok iyiniyetle umutluydum ama o da bendeki kredisini tüketti . Hiç mi insan etkili olmaz yahu . Ne yaparsınız siz hafta içi antrenmanlarda . Yoksa kendinizi çok menem oyuncu zannedip , FB cumhuriyeti içindeki entrika oyunlarında bir figür olmaya mı çalışıyorsunuz bilinen sona doğru koşar adım giderken. Çok saçma ve anlaşılmaz geliyor bana ortaya konan şeyler .

Tamam kadro kalitesi kötü , ama hiçmi koşmaz , hiç mi yürekten oynamaz insan. Şimdi herkesin beklediği gibi , rakipler ellerini ovuşturup , Fenerbahçe'liler allerini açıp dua ederek mi bekeyecek Arsenal maçını . Alex'ten yoksun FB'li futbolcular ve Aragonnes ne yapacak nasıl bir mücadele ortaya koyacak Arsenal maçında çok merak ediyorum . Ben onurlayıyla altını çiziyorum ONURLARI ile mücadele etmelerini ve hangi sonuç olursa olsun farketmeyeceğini düşünerek saygın bir oyun bekliyor ve istiyorum . Biraz yüreklerinde birşey varsa bize bunu göstersinler .

Yeter artık !

Not: Volkan / Gökhan , Edu, Lugano, Carlos / Kazım, Deivid ( Deniz) , Semih , Uğur , Josico / Güiza

( Kazım'a da bunun herşeye yeniden başlamak için son şans olduğunun altının çizilerek söylenmesi şartıyla ya da ...)

şeklinde bir takım öneriyorum .

İyi şanslar haftası olsun

Eskişehirspor: 2 Fenerbahçe : 2

STAT: Eskişehir Atatürk
HAKEMLER: Kuddisi Müftüoğlu, Cem Satman, Volkan Narinç
ESKİŞEHİRSPOR: Ivesa, Sezgin, Vucka, Tayfun, Murat, Serdar, Bülent Ertuğrul, Poljak (Emre dk. 79), Bülent Kocabey(Sinan dk. 32), Anderson(Cumhur dk. 90), Youla
YEDEKLER: Abdullah, Koray, Nadarevic, Lovrek
TEKNİK DİREKTÖR: Rıza Çalımbay

FENERBAHÇE: Volkan Demirel, Gökhan (İlhan dk. 72), Lugano, Edu, Roberto Carlos, Semih, Selçuk(Ali Bilgin dk. 54), Maldonado, Uğur, Alex(Deivid dk. 87), Guiza.
YEDEKLER: Volkan Babacan, Vederson, Josico, Yasin
TEKNİK DİREKTÖR: Luis Aragones
KIRMIZI KART: Ivesa (dk. 29) (Eskişehirspor)
GOLLER: Alex (dk. 14 ve 33 pen.)(Fenerbahçe), Anderson (dk. 17), Edu (dk. 45+2 kk) (Eskişehirspor)
SARI KARTLAR: Uğur Boral, Ali Bilgin
Şeref Solmazer
F.D- İstanbul
4 Kasım 2008

Hiç yorum yok: